عسل گون یک کیلویی

0 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!

قیمت محصول:​

715,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ۵۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

توضیحات

گون عسل کوهی کمیابی است. تقریبا بویی ندارد اما طعم آن بسیار خوشمزه است. این عسل در حالت مایع تقریبا بی رنگ بوده و اگر خالص باشد شکرک نمی زند. از آنجایی که عسل گون سرشار از فروکتوز است منبعی برای افزایش انرژی مهمی محسوب می شود. مهم ترین خاصیت آن درمان بیماری رخم معده است.

این محصول از شهد گیاه گون که به دلیل خواص دارویی آن معروف است بدست می آید. گیاه گون بومی مناطق مختلف جهان از جمله آمریکای شمالی، اروپا و آسیا به ویژه ایران و کشورهای عربی است. قرن هاست که گون و عسل بدست آمده از شهد گیاه آن به دلیل خواص آن برای سلامتی در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته است. 

خواص عسل طبیعی گون یک کیلویی

یکی از مهم ترین ویژگی های عسل طبیعی گون وجود ترکیبات فعال زیستی حاصل از گیاه گون است. این ترکیبات خاصیت تقویت سیستم ایمنی و اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارند. در نتیجه، تصور می‌شود که عسل طبیعی گون خواص درمانی بیشتری نسبت به عسل معمولی دارد. 

عسل طبیعی و خام گون سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی بوده و یک انتخاب طبیعی برای کسانی است که به دنبال حفظ سلامت و تندرستی کلی خود هستند. شما می توانید آن را به تنهایی میل کنید تا یک خوراکی لذت بخش و سالم داشته باشید یا با مواد دیگر ترکیب کنید. با خوردن یک لیوان شیر و عسل گرم، استرس را از خود دور کنید. اگر به دنبال سم زدایی بدن و بهبود بافت پوست خود هستید، لیموترش را با عسل مخلوط کنید تا از همان ابتدای روز انرژی و شادابی لازم را داشته باشید. همچنین می توانید از عسل طبیعی گون به عنوان یک ماده تشکیل دهنده  برای تهیه ماسک صورت خود و داشتن پوستی فوق العاده نرم و لطیف استفاده کنید. از دیگر خواص عسل گون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت حافظه
  • ضد رماتیسم و ​​پا درد
  • تقویت معده و دستگاه گوارش
  • درمان کم خونی و تورم پروستات
  • درمان گلودرد، سرفه و تنگی نفس
  • تقویت مغز و اعصاب
  • کاهش فشار خون

موارد استفاده

عسل طبیعی و خام گون که از شهد گل جمع آوری شده توسط زنبورهای عسل تهیه شده و بعداً در لانه زنبورها نگهداری می شود، بهترین شیرین کننده ای است که می توانید از آن استفاده کنید. از عسل گون می توان به عنوان شیرین کننده برای قهوه، نوشیدنی ها، شیر و تهیه کیک استفاده کرد. از آنجایی که این محصول یک ماده غذایی مقوی برای افزایش سلامت بدن است می توانید از آن در پخت غذاها و یا حتی پخت غذاهای شیرین و ترش آسیایی استفاده کنید. همچنین، این محصول را می توان به دمنوش های گیاهی، چای، دسرها، سالادها  اضافه کرد.

میزان مصرف

روزانه یک تا دو قاشق چای خوری

موارد احتیاط و منع مصرف

در صورت حساسیت به گیاه گون، زنبورها یا عسل و مواد موجود در آن مانند ژل رویال و موم عسل بهتر است از مصرف آن خودداری کنید. افراد مبتلا به دیابت بهتر است با مشورت پزشک آن را مصرف کنند. به کودکان زیر یک سال به هیچ عنوان نباید عسل ندهید.

نحوه نگهداری عسل گون

نگهداری مناسب از عسل گون یکی از راه های حفظ کیفیت و ماندگاری محصول است. بارزترین عواملی که کیفیت عسل را تحت تاثیر قرار می دهند دمای بالا، رطوبت زیاد، قرار دادن آن در معرض نور مستقیم آفتاب و بوهای تند است. برای حفظ کیفیت محصول باید عسل را در اتاقی با دمای مناسب و جدا از عوامل ذکر شده نگهداری کرد. عسل تاریخ انقضا نداشته و در صورت نگهداری درست از آن می توان تا چندین سال از آن استفاده کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عسل گون یک کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *